فروشگاه محصولات شیمیایی کالا علم

ان لوریل سارکوزین سدیم

نام های مترادف :

Sarcosyl= سارکوزیل

Sodium lauroylsarcosinate= سدیم لورویل سارکوزینات

N-Dodecanoyl-N-methylglycine sodium salt

ان-دودکانوییل-ان متیل گلایسین سدیم سالت

Sarkosyl NL سارکوسیل

بسته بندی های کالا :

25و50و100و250و500 گرم

کدهای محصول :

کد مرک (MERCK) :

814715

کد سیگما آلدریچ(sigmaaldrich):

L9150- L5125- 61743- 61745- L5777

برندهای کالا :

MERCK - SIGMA - ALDRICH - SUPELCO -هند و چین
خلوص ان اتیل دی ایزوپروپیل آمین :
98%

ضمانت اصالت کالا

در خصوص تمامی کالاهای ارائه شده توسط کالا علم

ارسال سریع کالا به سراسر کشور

بسته بندی ایمن توسط گروه توزیع کالا علم

حفظ زنجیره سرمایی در فرایند ارسال

استفاده از تجهیزات خنک کننده در صورت لزوم

7 روز ضمانت بازگشت کالا

طبق پروتکل تعریف شده

معرفی محصول :

نمک ان لوریل سارکوزین سدیم به اختصار (INCI) یک شوینده یونی است که برای تصفیه پروتئین های غشایی استفاده می شود. INCIیک سورفکتانت آنیونی ملایم ، ضد باکتری و تجزیه پذیر است که از اسیدهای چرب و اسید آمینه سارکوزین تولید می شود و دارای فعالیت سطحی ، سازگاری و اهمیت ویژه ای می باشد.از آن به عنوان عوامل کف کننده ، مرطوب کننده و پاک کننده های روزانه در محصولات شوینده شخصی استفاده می شود.

قیمت ان لوریل سارکوزین سدیم :

در صورت نیاز به خرید ان لوریل سارکوزین سدیم میتوانید با استفاده از امکانات متنوع قرار داده شده در وبسایت اقدام نموده و در سریعترین زمان ممکن از قیمت سدیم لوریل سارکوزین آگاهی یافته و آن را در کمترین فاصله زمانی ، به طرق مختلف در سراسر کشور دریافت نمایید. شایان ذکر است که این مرکز فروش ان لائوریل سارکوزین ، محصولات خود را طبق پروتکل تضمین ذکر شده در صفحه محصول ارائه داده و در خصوص تمامی کالاها در صورت لزوم ، مساله زنجیره دمایی درفرایند ارسال لحاظ خواهد شد .

شرح :

نمک سدیم لوریل سارکوزین(N-Lauryl sarcosine sodium salt) با فرمول شیمیایی (C₁₅H₂₈NNaO₃) یک سورفاکتانت آنیونی از گروه سورفاکتانت های اسید آمینه است. (INCI) همچنین به عنوان سارکوزیل شناخته می شود ، یک پودر سفید مشتق شده از سارکوزین است که باعث می شود زیست تخریب پذیر باشد.

INCI یک سورفکتانت بسیار ملایم است که می تواند کف ظریف و طولانی مدت ایجاد کند. این ماده با سایر سورفکتانت ها ترکیب شده و دارای اثر سینرژیک بسیار خوبی است که می تواند تحریک ناشی از سورفکتانت های سنتی را کاهش داده و قدرت کف دهی را افزایش دهد.

نمک سدیم لوریل سارکوزین برای حلال سازی و جداسازی پروتئین های غشایی و گلیکوپروتئین ها استفاده می شود.در محصولات مراقبت شخصی و همچنین در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و از آن به عنوان یک سورفاکتانت در فرمولاسیون پاک کننده ها مانند شامپوها و محصولات شستشوی بدن استفاده می شود. همچنین می تواند در برنامه های مراقبت از دهان مانند خمیردندان استفاده شود.

روشهای تولید نمک سدیم لوریل سارکوزین :

نمک سدیم لوریل سارکوزین با اسید نارگیل و سارکوزین ساخته می شود که محصول تجزیه کراتین یا کافئین است. کراتین یک آمینو اسید طبیعی است که در ماهیچه ها و بافت بدن یافت می شود. از نظر  تجاری ، این ماده در حضور هیدروکسید سدیم ساخته می شود. سپس با تبلور مجدد آن از الکل یا اسیدی شدن آن با اسید معدنی ، جداسازی اسید آزاد و خنثی سازی اسید آزاد خالص می شود.

مکانیسم عمل نمک ان لوریل سارکوزین سدیم :

این سورفاکتانت به دلیل زنجیره آبگریز 12 کربنی (لورویل) و کربوکسیلات آب دوست ، آمفی فیل است. از آنجا که اتم نیتروژن در پیوند آمید قرار دارد ، نیتروژن pH فعال نیست و بدون توجه به pH در تمام محلولهای آبی بار خنثی می شود. کربوکسیلات دارای pKa حدود 3.6 است و بنابراین در محلولهای pH بیشتر از 5.5 بار منفی دارد.

با استفاده از این سورفاکتانت می توان وزیکول های حساس به pH را با آمفیفیل های کاتیونی یا نامحلول در آب دیگر مانند 1-دکانول تهیه کرد.

مزایای نمک سدیم لوریل سارکوزین :

  • دارای قابلیت ضد باکتری ، ضد کپک ، ضد خوردگی و ضد استاتیک است.
  • زیست تخریب پذیری خوب ، بدون آلودگی محیط زیست.
  • سازگاری خوبی با سایر سورفکتانت های آنیونی دارد و در صورت سازگاری با سایر سورفکتانت ها می تواند اثر کف دهی عالی را به دست آورد. همچنین می تواند قابلیت کف شدن در آب شور و آب سخت را بهبود بخشد. وقتی در شامپوها استفاده می شود.
  • در محیط قلیای قوی تا 5 نسبتاً پایدار است. برای همکاری با سایر کرم های تمیز کننده مبتنی بر صابون و محصولات تمیز کننده کمی اسیدی مناسب است ، که می تواند تحریک سیستم را کاهش داده و قابلیت کف کردن را افزایش دهد.
  • سازگاری خوب با انواع ضد عفونی کننده ها ، بدون تأثیر بر قابلیت شستشو و کف دهی.
  • به دلیل جذب زیاد در سطح مو ، باعث کاهش الکتریسیته ساکن می شود و موها را نرم و ابریشمی می کند.

برنامه های کاربردی نمک ان لوریل سارکوزین سدیم سالت :

تثبیت کننده فوم ، عامل مرطوب کننده ، شوینده ، روان کننده ، آنتی استات ، بازدارنده خوردگی ، باکتریواستات ، اسکراب های جراحی ، شامپوها ، خمیرها اصلاح ، بسته بندی مواد غذایی ، پاک کننده های صنعتی و خانگی ، پردازش چرم نساجی ، پلیمریزاسیون امولسیونی ، سورفاکتانت ، عامل کنترل چسبندگی در لوازم آرایشی ؛ در چسب های بسته بندی مواد غذایی ؛ در پوشش های وینیلیدن برای سلفون در تماس با غذا.

موارد استفاده نمک سدیم لوریل سارکوزین :

  • در لوازم آرایشی مختلف به عنوان عامل کف کننده ، شوینده و ضد آنزیم استفاده می شود.
  • عامل ، باکتری کش و امولسیفایر
  • در خمیر دندان برای جلوگیری از پوسیدگی دندان استفاده می شود.
  • ممکن است در حضور عوامل اکسید کننده استفاده شود.
  • بازدارنده خوردگی و زنگ زدایی در پردازش فلز.
  • در پزشکی به عنوان حلال برای تصفیه سلولی استفاده می شود.
  • برای حلال سازی و جداسازی پروتئین های غشایی و گلیکوپروتئین ها استفاده می شود.
  • برای لیز سلولی در پروتکل های استخراج RNA استفاده می شود زیرا کف زیاد ایجاد نمی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *