فروشگاه محصولات شیمیایی کالا علم

آمونیوم سریم سولفات

Ammonium cerium(IV) sulfate dehydrate

بسته بندی های کالا :

100 گرم
500 گرم

کدهای محصول :

کد مرک ( MERCK ) :

102273

کد سیگما آلدریچ
(SIGMA - ALDRICH) :

221759- 383090- 22269- 102273

99%

نام های مترادف :

Cerium(IV) ammonium sulfate

سریم آمونیوم سولفات

Ceric ammonium sulfate

سریک آمونیوم سولفات

ضمانت اصالت کالا

در خصوص تمامی کالاهای ارائه شده توسط کالا علم

ارسال سریع کالا به سراسر کشور

بسته بندی ایمن توسط گروه توزیع کالا علم

حفظ زنجیره سرمایی در فرایند ارسال

استفاده از تجهیزات خنک کننده در صورت لزوم

7 روز ضمانت بازگشت کالا

طبق پروتکل تعریف شده

عبارات کلیدی و راهنما :

برندهای کالا :

MERCK - شرکت مرک

SIGMA - شرکت سیگما

ALDRICH - شرکت آلدریچ

SUPELCO - شرکت ساپلکو

هندی - چینی - آلمان

دریافت برگه اطلاعات تکمیلی کالا :

معرفی محصول :

آمونیوم سریم سولفات  دی هیدرات یک عامل اکسید کننده است که به عنوان معرف تحلیلی استفاده می شود.این ماده نامحلول در اتانول ، پایدار و با اسیدهای قوی ناسازگار است.

====================

قیمت آمونیوم سریم سولفات :

در صورت نیاز به خرید آمونیوم سریم سولفات میتوانید با استفاده از امکانات متنوع قرار داده شده در وبسایت اقدام نموده و در سریعترین زمان ممکن از قیمت آمونیوم سریم سولفات آگاهی یافته و آن را در کمترین فاصله زمانی ، به طرق مختلف در سراسر کشور دریافت نمایید. شایان ذکر است که این مرکز فروش آمونیوم سریم سولفات ، محصولات خود را طبق پروتکل تضمین ذکر شده در صفحه محصول ارائه داده و در خصوص تمامی کالاها در صورت لزوم ، مساله زنجیره دمایی درفرایند ارسال لحاظ خواهد شد .

====================

شرح :

آمونیوم سریم سولفات  دی هیدرات یک ترکیب معدنی با فرمول (NH 4 ) 4 Ce  (SO 4 ) 4 · 2H 2 O است. ظاهر این ماده جامد نارنجی رنگ است و یک اکسیدان قوی می باشد.

از آمونیوم سریم سولفات دی هیدرات معمولاً به عنوان ماده اولیه برای سنتزهای مختلف آلی استفاده می شود و به طور گسترده ای به عنوان عامل اکسید کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

از این ماده به عنوان آنتی اکسیدان صنعتی و عامل اچ برای مدار مجتمع استفاده می شود ، همچنین ماده اولیه برای پرداخت پودر ، شیشه و سرامیک های مخصوص است. در فولادها ، سریم گاز را از بین می برد و می تواند به کاهش سولفیدها و اکسیدها کمک کند ، و یک عامل سخت کننده رسوب در فولاد ضد زنگ است. آلیاژهای سریم در آهنرباهای دائمی و در الکترودهای تنگستن برای جوشکاری قوسی تنگستن گاز استفاده می شود. همچنین در نورپردازی قوس کربن ، به ویژه در صنعت فیلمبرداری استفاده می شود.

کاربردهای آمونیوم سریم سولفات :

آمونیوم سریم سولفات دی هیدرات ، یک عامل اکسید کننده در سنتز آلی است و از آن به عنوان معرف تحلیلی در کروماتوگرافی لایه نازک برای تشخیص داروهای ضد افسردگی در نمونه های خون و ادرار انسان استفاده می شود.

از آن برای مرطوب کردن کاتالیزور Co و سنتز نانولوله های کربنی استفاده می شود. همچنین در صنایع پزشکی و دارویی کاربرد دارد.

به عنوان معرف در اکسیداسیون حلقه های معطر ، هالوفنول به کینون ، اکسیداسیون بایر-ویلیگر و در معطرسازی اکسیداتیو عمل می کند.

این محصول ممکن است برای آغاز پلیمریزاسیون رادیکال هیدروژلهای فوق مولکولی پکتین پلی (اتیلن گلیکول) متاکریلات (PEGMA) مورد استفاده قرار گیرد. نشاسته آغشته به سولفات سدیم آمونیوم ممکن است کربنزه شود تا جاذب کربن پراکنده سریم(CeDC)  را برای استخراج فلوراید اضافی در آب آشامیدنی مورد استفاده قرار دهد.

آمونیوم سریم سولفات را می توان در تهیه محلول های اکسیدیمتری سریم IV استفاده کرد ، همچنین به عنوان آنتی اکسیدان صنعتی و عامل اچ برای مدار یکپارچه استفاده می شود ، همچنین مواد اولیه برای پرداخت پودر ، شیشه مخصوص و سرامیک است. در فولادها ، سریم گاز را از بین می برد و می تواند به کاهش سولفیدها و اکسیدها کمک کند ، و یک عامل سخت کننده رسوب در فولاد ضد زنگ است. آلیاژهای سریم در آهنرباهای دائمی و در الکترودهای تنگستن برای جوشکاری قوسی تنگستن گاز استفاده می شود. همچنین در نورپردازی قوس کربن ، به ویژه در صنعت فیلمبرداری استفاده می شود.

منابع :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *