فروشگاه محصولات شیمیایی کالا علم

پالکام لیستریا سلکتیو آگار

نام های مترادف :

بسته بندی های کالا :

100 گرم – 500 گرم

مرک و کیولب

کدهای محصول :

کد مرک (MERCK) :

100415

برندهای کالا :

MERCK - SIGMA - ALDRICH - SUPELCO -هند و چین
کیفیت محیط کشت میکروبیولوژی :
99%

ضمانت اصالت کالا

در خصوص تمامی کالاهای ارائه شده توسط کالا علم

ارسال سریع کالا به سراسر کشور

بسته بندی ایمن توسط گروه توزیع کالا علم

حفظ زنجیره سرمایی در فرایند ارسال

استفاده از تجهیزات خنک کننده در صورت لزوم

7 روز ضمانت بازگشت کالا

طبق پروتکل تعریف شده

معرفی محصول :

محیط کشت پالکام لیستریا سلکتیو آگار برای تشخیص لیستریا کارایی دارد.لیستریا در طبیعت بسیار زیاد یافت میشود و فقط چند ماده غذایی است که در آنها وجود ندارد. پنیر ، سوسیس ، ماهی قزل آلا بسته بندی شده و ماهی دودی ، سالادها و غذاهای مناسب خنک در معرض خطر خاص عفونت لیستریا قرار میگیرند.

محیط کشت میکروبیولوژی لیستریا سلکتیو آگار از اجزای بازدارنده انتخابی و سیستم نشانگر اسکولین و آهن آهنی برای جداسازی یا تمایز لیستریا مونوسیتوژنز تحت کاربری های فراوانی قرار دارد . لیستریا مونوسیتوژنز به دلیل تشکیل ترکیبات فنلی آهن سیاه مشتق از آگلون ، آسکولین را هیدرولیز کرده و مناطق سیاه اطراف کلنی ها را بوجود خواهد آورد. در اینجا باکتریهای گرم منفی کاملاً مهار می شوند. بیشتر گونه های گرم مثبت ناخواسته سرکوب خواهند شد ، اما برخی از سویه های انتروکوک رشد ضعیفی از خود نشان میدهند و واکنش آسکولین ضعیفی را بروز خواهند داد ، معمولاً پس از 40 ساعت انکوباسیون این مساله نمایان میشود. برخی از استافیلوکوک ها ممکن است به عنوان کلنی های منفی آسکولین رشد کنند.

لیستریا مونوسیتوژنز را از نمونه های غذایی ، محیطی و غذایی با استفاده از پایه تشخیصی ترموساینتیفی لیستریا انتخابی آکسفورد آگار (کم آب) جدا کرده و تشخیص داده میشوند در صورت استفاده با اصلاح شده لیستریا  با مکمل انتخابی (آکسفورد).

عفونت ناشی از لیستریا مونوسیتوژنز در مواد غذایی باعث افزایش علاقه در شناسایی این ارگانیسم در مواد غذایی ، محیطی و نمونه های پاتولوژیک از هر دو انسان و حیوانات توسط محیط کشت لیستریا سلکتیو آگار میگردد .

بیشتر عفونت های لیستریا در انسان های بزرگسال بدون علامت هستند و بیشتر در روده و دهانه رحم را مشاهده میشوند.

 عفونت به لیستریا در دوران بارداری می تواند باعث سقط جنین ، زایمان زودرس و عفونت نوزاد تازه متولد شده شود.

 در زنان مبتلا به سقط مکرر ، زایمان زودرس یا مرگ جنین ، احتمال وجود لیستریوز باید در نظر گرفته شود. این ارگانیسم را باید در کشت خون ردیابی و جستجو نمود.

شایعترین علامت بالینی ابتلا در بزرگسالان و نوزادان ، مننژیت خواهد بود .

پرندگان ، ماهی ها و سایر حیوانات مستعد ابتلا به عفونت لیستریا خواهند بود.

 این مورد مهم خصوصاً در مورد دامهای خانگی صدق می کند.

لیستریا مونوسیتوژنز در محیط بسیار شایع است.

لیستریا در سبزیجات نپخته وجود دارد.

محیط کشت لیستریا سلکتیو آگار در اصل یک کشف علمی بسیار موثر برای تشخیص لیستریایی محسوب شده که در بسیاری از موارد مختلف جانداران دیده میشود .

قیمت پالکام لیستریا سلکتیو آگار :

در صورت نیاز به خرید پالکام لیستریا سلکتیو اگار میتوانید با استفاده از امکانات متنوع قرار داده شده در وبسایت اقدام نموده و در سریعترین زمان ممکن از قیمت پالکام لیستریا سلکتیو آگار آگاهی یافته و آن را در کمترین فاصله زمانی ، به طرق مختلف در سراسر کشور دریافت نمایید. شایان ذکر است که این مرکز فروش پالکام لیستریا سلکتیو آگار ، محصولات خود را طبق پروتکل تضمین ذکر شده در صفحه محصول ارائه داده و در خصوص تمامی کالاها در صورت لزوم ، مساله زنجیره دمایی درفرایند ارسال لحاظ خواهد شد .

موارد کاربردی محیط کشت لیستریا سلکتیو آگار :

  • این محیط کشت میکروبیولوژی برای کشت و جداسازی لیستریا از مواد بالینی و سایر مواد جداسازی ال منو سیتوژن با نالیدیکسیک اسید و تریپافلاوین بکار میرود .
  • لیستریا سلکتیو آگار یک محیط انتخابی و تشخیصی برای تشخیص لیستریا مونوسیتوژنز به شمار میرود .
  • این محیط کشت برای میکروب شناسی مناسب به نظر میرسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *